Happy new year sweethearts!

Nyårskläderna då. Tröja/kappahl Byxor/bikbok

Gott nytt år dåra!
Sista dagen på 2011, känns riktigt jävla skönt ska ja säga! För 2011 har mest varit skit, men varit toppen en del gånger. 2012 ska bli såå mycket bättre har ja bestämt mig för, ska ta mod & inte balla ur för många gånger. No more regrets! Ja, men de va inte mitt fel att så många personer förstörde mitt liv så många gånger i år. Idag har ja bara legat & degat, haha. Mamma kom in o väckte mig runt 1-2 nån gång, fan så skönt att sova, typ 12 timmar. Brorsan tjej e här, så hon ska fira nyår med oss vad jag förstått! Blir kanske att ta bilder om ja orkar i kväll, vi får se. Men ja, hoppas alla haft ett bra år, minnes värt år! Och att ni ska få en helt otrolig start på året, pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0