året som varit

Januari.
soc några gånger
var tillsammans m simon, men tog snabbt slut för ja förlorade fel kille. (19/1 - 21/1)
började sista terminen i 7:an
träffade många nya vänner (som typ varje månad under 2011)
Träffade världens finaste lillasyster & bästavän då för första gången!
Första polisanmälningen

Februari.
Skaffade första bloggen.
Sög hååårt i skolan -.-
sen minns jag inget mer.. haha.

Mars.
Lärde känna mickey.
Träffade Tibor under ssk match, typ.
Blev tillsammans med T. (19/3)
Blev palyad.
Första polisförhöret, T va där för stöd.
Fick min iphone.
Tog guld i mitti finalen! (19/3)
Fick knäskada.

April.
Tillbringade mycket tid med T.
Aldrig skrattat så mycket på boda en dag.
Lärde känna lulle.
De blev ett jävla kaos, 1 april, inget skämt.
Polisanmälning igen, inget ja ville dirre.
Mådde inte så bra efter det.

Maj.
Bror blev 15, haha.
Färgade håret blond, igen.
Va med världens finaste rebeeecka & henne pojkvän, troja hehe
Jag gjorde slut med T, men blev tillsammans igen samma dag!

Juni.
Sooommmaarrrlooov.
Träffade massa folk ja inte träffat.
Snackade dagligen med mickey.
Började bli bruuun!

Juli.
Va på polisförhör, igen
Åkte vikingbåten med kompis, familj o derad familj.
Träffade 2 snyggingar på båten.
Jag & T gjorde slut.
Mådde inte så på toppp den månaden.
Sömnlös några nätter

Augusti.
Va på grönan.
Gjorde de sista på sommarlovet. (sommarlovet sög)
Blev 14.
Fotade med jennifer, becka o patty.
Fick börja träna efter 5-6 månader.
Hockeyn började <3!
Började 8:an.
Träffade paul, haha

September.
Började snacka med casper, troja (?)
Körde lite i Segeltorps dam/jun-lag
Sen vet ja inte meer.

Oktober.
Helskolk från spanskan, troja..
Inte ett piss hände..

November.
Ja va på rättegång för de som hände i April.
Blev mer med C.
Blev bättre vän med Oskar.
Va mycket med malin.
Min morfar gick bort <3

December.
Träffade C.
Va mycket med malin här med.
Va på begravning.
Fixade systemkamera.
Julafton.
Shoppade med 2 pangbruuudar.
+ vart sjuk i 2-3 veckor.
Nyårcupen, silver
Nyår imorgon!
& nu hoppas jag på ett bättre år, 2012, let's not fuck it up this time.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0